پیچ و مهره خورشیدی

پیچ و مهره , پیچ آلن سرتخت, تولید پیچهای خاص

افزایش 60درصدی قیمت پیچ و مهره

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عضو هیات مدیره فروشندگان پیچ و مهره تهران گفت: قیمت پیچ و مهره نسبت به سال گذشته حدود 60 تا 65درصد افزایش یافته است.

به گزارش ConsBank به نقل از ایسنا، محمدعلی سلمانی با بیان این مطلب گفت: عدم اختصاص ارز دولتی به واردات پیچ و مهره باعث افزایش حدود 60 درصدی قیمت پیچ و مهره نسبت به سال گذشته شده است. وی گفت: متاسفانه صادرات ما در زمینه پیچ ومهره کم بوده و این در حالی است که واردات زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد.

او اظهار کرد: واردات پیچ و مهره برای کشورمان بیشتر از کشور چین تامین می‌شود و کارخانه‌های صنعتی، خودروسازی، پتروشیمی، شهرک‌های صنعتی و ساختمان سازی از جمله مراکزی هستند که مصرف بیشتری در این زمینه دارند.

عضو هیات مدیره فروشندگان پیچ و مهره تهران با بیان اینکه ما مشکلاتی نیز با شهرداری و گمرک داریم که درحال پیگیری و مذاکره با آن‌ها هستیم، ابراز داشت: به عنوان مثال حدود 20 سال گذشته شهرداری منطقه 18 (شادآباد) مجتمعی به نام مجتمع تجاری 17 شهریور ساخته و تحویل اعضای اتحادیه ما دادند، ولی با گذشت سال‌های زیاد هنوز آن را تکمیل نکرده و تاسیسات و امکانات آن را تکمیل نکرده‌اند.

13 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پیچ و مهره خورشیدی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

پیچ و مهره ، پیچ آلن سرتخت، تولید پیچهای خاص، سنتر بولت، کرپی، میل تمام رزوه (متریک)، میخ پرچ، گیریسخور، گل میخ، اشپیل، انواع پیچ سرمته، بست باطری، لقمه چدنی، پیچهای دوسر رزوه، پیچ خودکار(رزوه آهن)، قبول سفارشات

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 5 هفته قبل